Problemimim yeni bir boyuta ulaştı arkadaşlar

Ofisteki modemden kablo ile ikinci kattaki accses pointe bağlıyorum bilgisayarlar telefonlar görüyor sorun yok ama sınırlı diyor ve bağlanmıyor bu problem neden kaynaklanır ?