Geçmiş olsun, ben de geçen a2 ehliyetine başvurmuştum. Nasıl oldu, ciddi bir şey yoktur inş?_
Sağol Hocam Birazda Bende Suç Var, 90 Km İle Giderken Ters Şeritten Araç Dönüş Yaptı Aniden Farkemeden Araacın Önüne Girdim.Her Zaman Montu Giyerdim,Sıcak Diye Giymedim Giymediğim Günde Kaza Yaptım.6 Mt Sürüklendim Kolumun Üstünde Sol Kolum Baya Bir Çizildi.Motor Alıcaksan Eğer Her Türlü Ekipmanını Eksiksiz Giy Derim.