Selamlar değerli arkadaşlar,
An itibari ile yüklü bir report yanıtlama işlemi sırasında 2/3 oranında siyasi içeriklerden gelen şikayetleri değerlendirdim,
Şayet bu paylaşımları yapan üyelerin amacını ciddi anlamda merak ediyorum. Amaç forumun huzurunu bu güzel ortamı bozmaksa buna izin vermeyeceğimizi bilmenizi isteriz. Tabiki şunu anlıyorum mualif yada katılan olabilirsiniz fakat her tartışmada iyi niyetimizle beklerken sorunsuzca konu işleyişini, sonuç yine hüsran yine hüsran.
İfşa edip insanları burada küçük düşürmeye yok ama forum resmen son bir kaç günde gündeme bağlı olarak siyasi foruma dönüşmüş, buna sebebiyet veren üyeleri cezalandırdım yada son ikazımı yaparak bir sonraki vukuatında üyeliğini sorunsuz kapatacağımı dile getirerek ciddiyetimizi belli ettim,
Bu son uyarımızı ciddiye alacağını düşünüyorum ilgili arkadaşların,
Hassasiyetiniz için şimdiden teşekkür eder,
İyi forumlar dilerim.