Usb Wireless alıcı almanıza gerek yok eğer Wifi ile kullanacaksanız. Ayarlarını yaparanız Bilgisayar > Modem > Yazıcı şeklinde çalışıyor. MX455 var bizde de. Gayet kullanışlı. Ayarlaması da kolay olması gerekiyor. Neredeyse hiç uğraşmadım.