ohh be sonunda oldu eski yazıcımın kablosu ile halletim diğeri hp olmasına rağmen uydu soketler.çok sağolun hocam sende sağol evileye çoks evindim
Uyar çünkü o girişler standart oluyor en kötü bir bilgisayarcıdan 5 liraya temin ederdin neyse halletmişsin