pc üzerinden nasıl yazdırııcaz?
Hocam Wireless modem ile nasıl internete bağlanıysanız onun gibi yazıcıya bağlanıp yazdırıyorsunuz.Kullanıcı klavuzunda kurulumu yazması lazım.
Ben çok zorlanmıştım kurarken

Wifi ayarları falan

.
Kablosuz olduğundan dolayı yazıcıyı odanın başka bir ucuna koyup çalışma alanınızı kısıtlamadan rahatla çalışıyorsunuz.Aslında bir bakıma bunu aldığınızda iyi olmuş bir tek kurana kadar sıkıntı çekersiniz.
Yanılmıyorsam masaüstü bilgisayarınız vardı,onun için wifi aparatları alıp bilgisayarınıza takmanız gerekicek yada slot varsa kablo edinecesiniz