hocam forum sitelerinde ilk mesajda kesinlikle reklam kullanmayın demişsiniz. Benim 20.000 başlıkta hepsinin ilk konusunda reklam mevcut.

dezavantajı nedir bizim açımızdan?

teşekkürler