Fazlasıda olmamalı diyorsun ama etik olan hiç olmamasıdır
hocam devamlı her tıkta her durumda reklam çıkartan siteler veya bunun gibi bir amaç içinde değiliz. sitelerimiz oyun sitesi ve oyun reklamları var sadece. bu sebepten tek ip tek tık ve bunu 7/24 olarak ta yapılmayacak bir sistem söz konusu. %20 lik kesim etkilenicek ve bunlar yine reklam olan siteye yönlendirilecek.ki onlarda oyun siteleri
elbette hiç olmamalı haklısınız ama reklam veren-yayıncı kuruluş- yayıncı
adalet sistemi o kadar adaletliki biz bozmaya uğraşıyoruz
teşekkür ediyorum hocam yorumunuz için