Ben de az önce domain satın aldım.
Panellere v.s erişemiyorum.
Dün Godaddy ağır bir saldırı alıyordu, hatta açıklama yapmışlardı herhangi bir şifre çalınmamıştır diye.
Muhtemelen saldırı devam ediyor.
İngilizce yaptım o sorun düzeldi fakat düşen bir domaine 203 tl paramı istenir yahu iyice soyguncu olmuş. Teşekkürler