Bildirimlerde 1 haftalık gecikme söz konusu oldu. Ticket Sisteminde bulunan hatalardan dolayı aksaklıklar söz konusu oldu. Buradan tüm müşterilerimden özür dilerim.
Sorun giderildi ve genelde telefon ile iletişime geçmeye çalıştım.
Bildirimleri hala cevaplanmayan ve sorunu olan müşterilerim bana özel mesajdan destek bildirimi numaralarını verebilirler mi ?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:53:47 -->-> Daha önceki mesaj 10:24:45 --
arnt bildirimini cevapladım.
delikurt55 senin bildirim 2 tane. Birinde açıklama 24 Mayıs'ta yapmışım sanırım sana mail gelmemiş sistemdeki sorundan, diğerinde ise bugün cevapladım. Bildirimlerden haberleşelim.