bakın amacım kendimi burada övmek değil.
Bu bahsettiğim sitelerin seo danışmanları bu siteler için ayda sadece backlinkler için 100 bin dolar civarında para harcayan insanlar.
Burda kimseye hava atmak gibi bir niyetim yok, birşey biliyorsanız gider konu açarsınız yok bilmiyorsanız gelip benim konumu baltalamınıza gerek yok, bir seo sitesi açıp pekala bu yazıları orada yazabilirdim, burada herkes faydalansın diye birşeyler yazıyorum, sizin gibi sürüyle adamla tartıştım bu forumda bugüne kadar.
Bu konumu bi yere not edin 3-4 ay sonra r10 daki backlink konuları nereye çıkacak görürsünüz.
Merak etme görüyoruz göreceğimizide biliyoruz her ay her yıl daha çok şaşırıyoruz. Google yönünden söylüyorum.
Tekrar tekrar şunla çalışıyorum bunla çalışıyorum diye belirtmenize gerek yok.
Onlarla çalışmak önemli değil sizin ilk 100'e girmeniz önemli.
İlk 100'deyim diyorsanız da ilk 100'de olan biri de kolay kolay gelip burda birilerinin ne yapması ne yapmaması gerektiğini anlatacak kadar vakti olmaz.
Tekrar yazmayacam kolay gelsin.