LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5 sene önce yazdın sanırım bu mesajı IE6 kullanmandan dolayı bu tarihte yayınlandı herhalde mesaj
Yok Ben şimdi yazdım ama siz 5 yıl sonra tekrar dönüp okursunuz hocam. Ha o zamana kadar İE'nın hangi versiyonu olur bilmiyorum
site adı ile alınan backlink ( Abartmamak Şartıyla ) Size zararı olmaz. Tek kelimede yükselmek yerine tüm içerikle yükselirsiniz