MimariuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
footer, Header yada Sidebar Linkin hiç bir zararı yok Beyler.
5 sene önce yazdın sanırım bu mesajı IE6 kullanmandan dolayı bu tarihte yayınlandı herhalde mesaj