CLass16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yıllardır blogspot kullanıyorum memnunum ama blogspotun tasarımına şekil vermek diğerlerinden daha zor istediğin şekilde yapamıyorsun.google'ın gözünden bu durum nasıldır bilemem.
Tasarım haricinde bir sıkıntı çekmem sanırım

Serverida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Altyapı olarak .com domaine blogger ile nasıl bağlantı kurduruyoruz. Çökme gibi bir problem olmaz sonuçta, bilen bir arkadaş açıklayabilirse gerçekten sevinirim.
Burada anlatımı var
https://www.r10.net/google-servisleri...yenilendi.html