Merhaba ,

Ben yeni açacağım sitede blogger kullanmayı düşünüyorum. İçerikde çok fazla resim olacak, her yazıda en az 20 adet resim olacak.

Blogger'ın gerek ücretsiz olması gerekse sayfaları hızlı yüklemesinden dolayı bana blogger daha çekici geliyor.

Blogger kullanmanın bana ne gibi olumlu, ne gibi olumsuz yönü olur?

Not: Site adresi ****.blogspot.com şeklinde olmayacak direk .com domain kullanacağım?