OnurTürk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kardeşim herkesin fikrine saygım vardır, lakin önce o fikirleri araştırır bakarım doğruysa öyle destek veririm, yoksa eleştiririm.

Aynştayn'ın bi sözü var dillere destan, insanların ön yargılarını değiştirmek,atomu parçalamaktan daha zor diye.

Bakın ben denememiş olduğum bir şeyi burada sizlere söylemem onuda belirteyim.

Ayrıca r10'nun backlink konuları konusunda ne kadar geri olduğunu yabancı seo forumlarına giderek öğrenebilirsiniz.

Benim geçmiş konularıma taa 4 sene önceki konularıma bakarsanız bazı şeyleri bu foruma ilk sokan kişi benimdir, kimseye bugüne kadar herhangi bir hava atma olayım gibi birşey olmadı, kimseden de bu konuyu açtım diye bir para beklentim yada iş beklentim yok.Bu bir tavsiyedir, ister uygular ister uygulamazsınız bu size kalmış.

Kendinizi geliştirmeniz lazım, Türkiye içine sıkışırsanız 1 gıdım öteye gidemezsiniz bunuda belirteyim.
Şu mesaj'ını başta yazsan eyvallah derim. Kendimle ilgili olarakta henüz hakkımda birşey bildiğinizi sanmıyorum. R10'nu takip ettiğim kadar yabancı forumları ve blogları da takip ederim zaten. Üzerinize alınmayın ama burda birisi şu var bu var dediği zaman, o konu ile ilgili olarak araştırma yapmadan söylenene inanmam. Çok ama çok şeye Şahit oldum Lakin.

Herkes bir söz yazmış bende yazayım : " Bu günkü aklım olsaydı dün yaptıgım hataları yapmazdım. Ama... Dün yaptıgım hataları yapmasaydım, Bu gün kü Aklım olmazdı."

Yanı kısaca, burda söylediğim her lafı sizin gibi deneyimleyip söylüyorum. A sitesind eokudum diye gelip bunu burda paylaşmam