".web"leri ileri tarihe atan icann.. 2015 sonunda çıkacak o uzantı maalesef. Sebebi ise applicantların ihalede olması ve ihaleye girenler arasında google bile var. Büyük bir olasılıkla da web'i google alacak. Yani yeni uzantıları google geri plana atıyor mu sorusunun en iyi cevabı da bu aslında.
Google alırsa biz UD'den gerçekleştirdiğimiz pre-regleri alamaz mıyız anlamına mı geliyor? Paylaşırlar diye düşünüyordum ben, çünkü UD hep yüzde konuşuyor, en az %60ını kaydederiz gibisinden. Yüzde konuşunca sanki pasta dilimlenecek gibi bir izlenim doğdu bende.