Konu
windows 8.1 Metro arayüzünü imha edebilir miyim.:)
01-06-2014, 18:24:20
#1
oktayman
merhaba bişey denemek için win 8 kurdum ama bu metro arayüzü çok karışık ben kullansamda babam kullanamaz.Bir program ile başlat menüsü geldi ama hala bazaen normal masaüstü ile metro arasında geçiş oluryor.komle kaldıramazmıyım bu şeyi.