merhaba bişey denemek için win 8 kurdum ama bu metro arayüzü çok karışık ben kullansamda babam kullanamaz.Bir program ile başlat menüsü geldi ama hala bazaen normal masaüstü ile metro arasında geçiş oluryor.komle kaldıramazmıyım bu şeyi.