tasarımı biraz daha güzelleştirin kullanıcıya istediğini verin. alt taraf komple gereksiz sitenin üstü yetiyor zaten sırf seo açısından faydalı diye de kurumsal görüntüyü bozmamak gerekiyor bana göre. sitenin sadece üstünün kalıp o kısmın da daha profesyonel bir görünüme kavuşturulup firma logolarının daha dikkat çekici bir şekilde (büyük olması şart değil) sitenin altında yer alması gerekli bence. bu tarz sitelerde kullanıcının belki de tek dikkat ettiği şey kredi kartı bilgilerimi acaba güvenli bir siteye mi veriyorumdur.