Bu olay saçma degilmi istedigim kadar sanal kart açıp borç takayım facebooka,Ben ödüyorum ama ödemeyenelere ne oluyor gidipte insanlarla ugraşmıyorlardır harhalde, allah bilir binlerce kişi ödemiyordur hangi biriyle ugraşcaklar..