KadirKemal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki ödemezsek nolur bu borcu. bana 3 senedir arada bir uyarı veriyor. 31 dolar küsür borcum var.
r10.net platformunda bir dönem okadar kişi borçlu hesaplardan reklam döndürdü ki onlara birşey olmadıysa zannetmiyorum kimseye olacağını..