zoradam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım dediğiniz gibi, çünkü reklamın üzerine gelince bar dolmaya başlıyor, muhtemelen sizin bahsettiğiniz çıkan reklam turkcell reklamı.
Evet o yüzden bir problem yok, r10'da da var mesela