6/7 ay kadar önce https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...inacaktir.html konuda
https://www.r10.net/1068251368-post2.html @Martins var mış sanırım bir danışın

4 yapraklı yonca ile r10 2009 yılında
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...s-getirir.html
tanışmış