Merhabalar, hayırlı akşamlar.
Ben yakın bir zamanda takipçi sitesi açmayı düşünüyorum. Malum scriptlerde api kullanılıyor. Benim merak ettiğim; apiler patlayabiliyormuş bazen hatta çoğu zaman bunun sebebide sanırım twitterın, uygulamanın takipçi vs gibi işler için kullandığını tespit etmesi oluyor(muş). Böyle durumda hesabım tamamen banlanırmı, yani uygulamayı oluşturup api almış olduğum hesabım banlanırmı ?
Çünkü buna benzer durumu facebookta yaşamıştım ve hesabım banlanmıştı twitterda böyle bir durumla karşılaşabilirmiyim ?
Teşekkürler şimdiden.