AIDA64 Extreme Edition (Everest Ultimate) programıyla CPU ve GPU sıcaklıklarına bakıp değerlerini yazarmısınız ?
aida64'ün mac sürümü yok sanırım, araştırdım fakat bulamadım.
Şuan ben de baktım fan çıkış bölümü oradaymış hiç bilmiyorum ama götür garantiye anında değiştiriyorlar. 1 mayıs'da aldım ben Macbook Pro'mu aslında hediye geldi bir firmanın web sitesini yapmıştım. Pupa'dan alıp göndermişler bana hediye olarak ufak bir sorunda bile direkt uğraşmadan bana sıfırını verdiler.. Siz de garantiniz varsa iadesini talep edip sıfırını isteyebilirsiniz.
Umarım yanmıyordur. Benim sıfır ürünüm daha bugün geldi sadece bir klavye tuş iskeleti küçük yapılmıştı
mobil cihazlarda böyle bir uygulaması var apple'ın fakat bilgisayarlarda var mı bilmiyorum yazdığınıza göre sanırım var.
ben de pupa'dan almıştım cihazı. garantim devam etmekte, yakın zamanda istanbul'a gideceğim o zaman apple store'a götürürüm direk.