Ysm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yönlendir hiç bir şey olmaz 301 yap gitsin bende aynı şekilde yapıyorum 1 senedir banlandıkça 301 çekiyorum paramı alıyorum
yardımlarınız için teşekkür ederim
siteyi 301 yaptım 2 ay kaldı. sonra 301 iptal ettim. site hitim 15 gun aynı kaldı daha sonra hitlerim % 70 düştü.
banlı sitemin hiti hala içerik olmamasına rağmen 150 tekil hit oluyor
301 yönlendirmesi yapıldııgında adsenseden ceza alma durumu olur dediklerininden adsense reklamı koyamıyorum.
yoksa 301 yapıp adsense koysam sitemin hiti farkedecek ama banlanır diye yapamıyorum....

bende domain aldıgım siteden yönlendirme mi yapsam diye düşündüm