Eğer sunucu yönetimi yapacaksanız ve PHP derleme bilgisi vb.. bilgileriniz yoksa Linux Plesk kesinlikle tercih edilmemeli(sanıyorum DA için de bu geçerli), cPanel'deki Easyapache tek başına lisans parasını hakediyor. Ayrıca cPanel'in sunduğu kullanım kolaylığı ve arayüzü diğer panellere göre çok daha iyi olduğundan, Linux için farklı birşey aramaya gerek bile yok. Elazığlı'nın yazdığı artılar da cabası.
Windows üzerinde Enkompass kullanılmamalıdır çünkü bu işi beceremediklerini belirten bir mail atarak güncelleme getirmeyeceklerini ve ücretsiz hale getirdiklerini söylediler(tam atılan maili hatırlayamıyorum ama özeti buydu). Maestropanel'i üzülerek söylüyorum ki henüz deneyemedim(Oğuzhan Bey'den özür dilerim), fakat Plesk şu anda gördüğüm kadarıyla Windows üzerinde en çok işlem imkanı sunan panel(çıkan sorunlar sonucu çıldırmazsanız).