gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cevaplar için teşekkür ederim

chkdsk /f d:

yazdım, bu ne işe yarıyor acaba ? microsoftun sitesinde vardı ordan gördüm
Merhaba

F parametresi 3 aşamalı bir işlemdir hataları gidermeye yarar bi diğer kullanılan işlemde r parametresidir buda bozuk bölümlerdeki verileri kurtarmaya yarar.
Bu 2 parametreylede kilitlenen diski açamıyorsanız hdd üzerinde bad sector dediğimiz fiziksel bir arızalı nokta vardır işin en zora giren kısmıda budur.

Konu içinde bir arkadaşın belirttiği gibi linux üzerinden dosyalarınıza ulaşmayı deneyebilirsiniz ek olarak ghost vb. disk yedeğini alarak explorer programıyla verilerinizi alabilirsiniz veya diski formatlayıp kurtarma programarıyla almayı deneyebilirsiniz.