Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Müdür iller farklı bende bikaç gün önce evlenme teklifi yaptım. Yüzük hariç 350 lira harcadım. Güzel bi kafeyi ayarladım garson pankart meşale falan. Biz köşedeki masada muhabbet ediyoduk kızın arkası kafedekilere dönük bir şekilde. Arkada güzel bi masa hazırladılar resimde görülen sonra kalktık dans pasta vs. vs. oldu gayet güzel oldu yani
Güzelmiş hayırlısı olsun

ozlem35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaş itibariyle kardeşim diyeceğim kusura bakma...
Evlenmek için daha çok gençsin be kardeşim. Ne kadar süredir birbirinizi tanıdığınızın da bir önemi yok aslında. Evlendikten sonra zaten birbirinizi hâlâ tanımadığınızı anlayacaksınız zaten. Ama biz ne desek boş zaten

@HatayMaster kardeşimin sinemadaki reklam fikri bence güzel gibi. Hatta filmde sadece yeni konuşmaya başlayan şirinlikte tavan yapmış kreş+anaokul cocuklarını kullan. Ama sonunu bir müzikle bağla...Mesela Mustafa Ceceli - Hastalıkta Sağlıkta

Şimdiden hayırlı olsun diyelim.
Teşekkürler insan bu durumdayken gerçekten çok sağlıklı bakamıyor olaylara ama daha askerlik var yani bu sene teklif tanışma seneye söz nişan sonrasında evlilik 26 yaşında evlilik çokmu genç ya içim karadı sanki

Piiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam, Allah mutluluğunuzu daim etsin ve bir yastıkta kocatsın.

Darısı konu sahibi arkadaşımızın ve benim başıma
Amin Allah herkeze nasip etsin inş.

kpsshaberlerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
guzel bir video hazırla bi tekno marekete sok zorla orda videoyu gorsun o sırada teklifini yap bir yuzuk ile
Aslında After effect templateleri ile buda olabilir bunuda yazıyorum Şahandan görme derlermi acaba