Yaş itibariyle kardeşim diyeceğim kusura bakma...
Evlenmek için daha çok gençsin be kardeşim. Ne kadar süredir birbirinizi tanıdığınızın da bir önemi yok aslında. Evlendikten sonra zaten birbirinizi hâlâ tanımadığınızı anlayacaksınız zaten. Ama biz ne desek boş zaten

@HatayMaster kardeşimin sinemadaki reklam fikri bence güzel gibi. Hatta filmde sadece yeni konuşmaya başlayan şirinlikte tavan yapmış kreş+anaokul cocuklarını kullan. Ama sonunu bir müzikle bağla...Mesela Mustafa Ceceli - Hastalıkta Sağlıkta

Şimdiden hayırlı olsun diyelim.


tatar59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar;

11.12.2008 tarihinden bugune kadar devam eden güzel bir ilişkim var. Artık ciddiyetin hakim oldugu bu ilişkide evlilik adımı atmanın zamanı geldi geçiyor bile. Yapı olarak basitlikleri sevmeyen birisiyim. Bu yaz kız arkadasıma evlilik teklif etmek istiyorum. İstanbul gaziosmanpşada yaşıyorum. İstanbulda herhangi bi yerde evlilik teklifi için fikir istiyorum. Klasik yazılımcı oldugum için romantizm ve kızları şımartma konusunda biraz odunum. Ve yine asosyal oldugum için çok fazla bi çevrem yok yani toplasan yardım edicek 3 -4 kişi bulurum güvendiğim. Bütçem maximum 400 tl falan yüzük hazır bana uygun fikirlerinizi paylaşabilirmisiniz