Tkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sistem yetkisi kolay. Atarım bi shell safe mod ayarını yaparım. 2. olarak cmd shell çalıştırabiliyorum hostta. O programıda cmd sayesinde açabilme ihtimalim var. 3. olarakta sadece gpu olduğundan emin misiniz?
Yeni yetme tostingçiler farketmeyebilirde firmalar başınızı ağırtabilir. Çünkü miner zombi olduğunda sistem reboot ediliyor. Sürekli bunun olması şüphelendirir rootu. Tostingçiler uğraşmaz, farkedemeyebilir.

Ha etikmi? Hayır Ama güvenlik ayarı yapılmalıydı. Ha yapılmadı diye etikmi, gene hayır

GPU konusunda, cgminer hatırladığım kadarıyla GPU kullanıyor. Bu scripttede CPUdan bahsedilmediğine göre evet sadece GPU kullanılıyor.