DarkeviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Sitenizde kullandığınız Başlık etiketlerini düzenleyin. Bunun için Heading Etiketleri ile Seo başlıklı makalemizi okumanızı öneririm.

Bu makalenizde en az;

H1 : 1 Adet

H2 : 4 Adet

H3 : 4 Adet

H4 : 5 Adet

H5 : 6 Adet

kullanın demişsiniz ancak, sizin yazınızda hiç h etiketi yok.
R10 da zaten h etiketleri kullanıldığını bende kullanırsam fazla h etiketi olacağı için zarar geleceğini düşünerek koymamıştım. R10 da genel olarak sayfa yapısında hiç h etiketi yokmuş yeni farkettim