Legend_TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski müşterileri olarak bende çok memnun kaldığımı belirtmek isterim.Her türlü sorunda veya istekte anında yardımcı olmaya çalışıp bir problem var ise çözüyorlar.Kendi müşterilerimizin bazı problemlerinden dolayı bizde çalışmayı bırakmıştık.Fakat yakında tekrar kendileriyle çalışmayı düşünüyoruz.
Hayırlı satışlar dilerim hocam
Referans ve güzel yorumunuz için teşekkür ederiz. Tekrar birlikte çalışmak dileğiyle. Stoklar bitmeden bekleriz.