KayipSakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
elinize sağlık güzel çalışma olmuş iyi emek vermişsiniz fakat benim isteğim şu haber siteleri hepsi bir birinin aynı .net ile yazıyorsunuz farkınız bu olmuş güzel olmuş php den sıkıldım artık... bir de tasarımları farklı bir boyuta taşırsanız çok daha iyi olacağı kanaatindeyim.
başarılarınızın devamını dilerim.
Çok teşekkür ediyoruz. Tasarımımız kullanıcıların direktifi ile bu hale getirildi yani çoğunluğun istemiş olduğu bir istek diyebiliriz. Bu versiyonlarımızdan sonraki aşamalarda inşallah farklı boyutlar kazandıracağız. Şuan itibari ile haber yazılımlarının arasında en değişik görseliği ile farklı bir boyut kazandırılmıştır.