haziran 2013'te sıfır olarak almıştım mac'imi. dün ekranı temizlerken farkettim fan çıkışının orda yanık rengi birşeyler var. hiç beklemediğim birşey olduğu için şok etti beni.
genel olarak mac'ler var olan bir sorun mudur bu yoksa bi garantiye götürsem mi cihazı?
https://i.hizliresim.com/0VW82D.jpg