Eski müşterileri olarak bende çok memnun kaldığımı belirtmek isterim.Her türlü sorunda veya istekte anında yardımcı olmaya çalışıp bir problem var ise çözüyorlar.Kendi müşterilerimizin bazı problemlerinden dolayı bizde çalışmayı bırakmıştık.Fakat yakında tekrar kendileriyle çalışmayı düşünüyoruz.
Hayırlı satışlar dilerim hocam