Belki dedenizin ihtiyacı olsaydı zamanında peşinden koşturabilirdi veya yakınları yardımcı olabilirdi.
Şimdimi aklınıza geldi bunun ile uğraşmak ?
belki bir dala vere vb vardır diye devlet böyle yapıyordur.
Dedenize Allah (c.c) sağlık siyat versin.
Hayırdır, gazilik hakkının zaman aşımı mı var ki "şimdi mi geldi aklınıza" diyebiliyorsun?