Hocam koskoca Türkiye cumhuriyeti dedenizin maaşına göz dikmez ! lütfen sağduyulu olalım , dedenize ödeyeceği para devletin milyonda biri bile değildir , burda asıl sorun yavaş işleyen yada hiç işlemeyen bürokrasidir. yani nasıl desem size , devlet gücü ülkenin her devlet ofisine nufuz edemiyor , zamanında ilgisiz insanların yaptığı bir yanlıştır bu , zaten eski türkiyeyi bilen iyi bilir devlet dairelerinden nerdeyse kovalanarak yollanırdık ! şimdi öyle bişey mümkünmü ? kafalarını kırarız valla şimdi siz torun olarak bu işin peşine düşerseniz çok rahat halledeceğinizden eminim hocam.