şikayet kategorisi kendini büyük gösteren firmaların çöküşleriyle doludur . Benim görüşüm bu yöndedir 30-50 lira fazla ödeyip binlerce liralık sunucunuzu daha saglıklı bir barındırma hizmetine verebileceginiz kanatindeyim.
Aracı firmalar hep kötüdür demiyorum mutlaka işini düzgün yapan dürüst insanlarda var ancak benim tavsiyem veri merkezinden almanız yönünde olur bu hizmeti.