Öncelikle işin için geçmiş olsun.izmirde bu gibi insanlara istemesende denk geliyorsun.Bende izmirde yaşıyorum.Askerden geleni 2 sene oldu izmirde iş bulmak yolda altın bulmaya benzer.Baktım olmuyor tek çıkar yol Kpss kaldı.şimdi ona hazırlanıyorum.inşallah onda başarılı oluruz.Düğün içinde dert etme kul olmasada Allah yardımcın olur merak etme.Hayırlısı olsun inşallah Allah tamamına erdirsin..