sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devlet değer verir de, siz yinede hakkınızı arayın. Olmadı en üst mercilere sesinizi duyurun. O zaman hakkınızı alırsınız.
Şuan için derneğin verdiği bilgiler dahilinde hareket ediyoruz gerekli evrak ve yetkileri dernekte görevli kişilerden destek alarak hareket edeceğiz. Bence bu kadar uğraşmaya hiç gerek yok zaten bilinen bir şey sadece dedeme verilen evrağın kaybolması sebebi ile olmayan bir şey oysaki bütün her şeyde belli zaten katıldığı bir kağıt için bu kadar uzatılacak bir şey değildi.