maksimos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gösterimle de alakalı sonuçta bin gösterime 100 tık alıyorsa bu reklam iyi demektir ve düşük tıkla harcar yüksek bütçeler harcar.

facebook da net bir şey yok hiçbir zaman bugün 2 kuruştan 30 bin kişi görür 1000 tık gelir

yarın 40 bin kişi görür ama 400 tık gelir 2 kuruştan harcamaz aynı bütçe için sizden 10 kuruş ister
Bu arada ben bu rakamları tıklama başına maliyet olarak veriyorum. Sen gösterim başına maliyet olarak mı bu rakamlardan bahsediyorsun?