Altay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok iyi niyetli içine kapalı suskun bir insan zaten dedem kafasına vur ekmeğini al tarzında bir insan toplamda devletten alacağı para dava açsa şuan 350.000 400.000TL fazla sadece kıbrıs harekatı değil bu SSK 1000 gün ve devletin Adapazarındaki arsasını tapusu olduğu halde kullanması falanda dahil buna
Doğrudur bu işin peşine düşün. Umarım geçte olsa dedeniz hakkını alır.