Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belki dedenizin ihtiyacı olsaydı zamanında peşinden koşturabilirdi veya yakınları yardımcı olabilirdi.

Şimdimi aklınıza geldi bunun ile uğraşmak ?

belki bir dala vere vb vardır diye devlet böyle yapıyordur.
Dedenize Allah (c.c) sağlık siyat versin.
Uğraşmış merak etmeyin kağıt eksik şu bu yok olmamış şöyle böyle demişler başından atmışlar okuma yazması olmadığı için kaç kere uğraşmış adam olmayıncada kimseye söylememiş

Dedemin ne kadar gururlu bir insan olduğunu ben bilirim. SSK dedemin 1000 gününü başkasının üzerine geçirmiş adam emekli olmuş diye boşverin emekli olmuş yazık günah ben yatırırım sigortamı deyip adamın emekliliğini yaktırma riskini bile göze almamış bir insan