Hotmail ve Gmail ücretli olarak veriyor hizmeti. Şuan kısım kısım bizimde
http://kurum.yandex.com.tr/ kullandığımız hizmetler var.
Artık iyice sıktılar bu mail spamlist vs. Mağdur olanlar yine biz.
Yandex mail hizmetine gelince, hizmet kaliteleri ve Türkçe döküman olması kullanımı kolaylaştırıyor. Tavsiye edilir derecede.
yandex de ns yönlendirmesi gerekiyormuş sanırım ?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:57:50 -->-> Daha önceki mesaj 13:54:44 --
evet domaini yandex e yönlendirmek gerekiyor

saçmalığa bak