cıxx bu olmamış işte r10 dan linke tıklayıp girince dönüp duruyor tekrar r10 a atıyor

backlinkler yalan .Gizli sekmede açıncada ne yapacağını bilmiyor dönüp duruyor saatlerce.Çalışın biraz daha

refferea geri atmıştım aceleye geldi biraz 2. gittiğinizde acar kapıları
bence bunu acık kaynak geliştirelim ve proxy cloud yapalım