Merhaba,
Salay Telekom'u tebrik etmek lazım, güzel bir Ar-ge deniyorlar. Bu konu başarı veya başarısızlık için açılmış durumda. Kişisel meselelere dönüp konunun kilitlenmesi yazık olur.
Kazara gün yüzüne kirli çamaşırlar, kişisel egolarda dökülüyor. Ben Arif Bey'den ve SpyError'dan daha sakin olmalarını rica ediyorum. Sanırım daha önce tanışmışlığınız var, fakat konunun gidişatı değişiyor sanki...