Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence gerginliğe gerek yok en azından burada konuda güncelleme yaptıkca bir muhabet olması ilerleyişi birlikte değerlendirmeyi ve gerçekten tam anlamı ile başarılı olursa paylaşmayı planladığımız bir şey
Bunun @GreeNEyeS in dedigiyle ne alakasi var?