Açmış olduğun her konuda kendi sitenin linki var.
Ne yapmaya çalışıyorsun adamım sen ?
Bence de kesinlikle banlanması gereken üyelerden bir tanesidir bu arkadaş..
Madem birşeyler paylaşıyorsun, bari kırk yılın başında bir makale de r10'da yaz.
Her açtığın konuda 3 cümle, sonunda da kendi sitenin linki..!