Söylediklerim zoruna gitmişki bazı ufaklıkların bizede testler yapıyorlar, saldırmaya devam et ufaklık, dünyanın öbür ucunda canını yakmaya geldiğimde de bu saldırılar seni kurtarır dayak yemekten. 5-10 dakika kapattın tatmin olmuşsundur devam edebilirsin burdayım ben, senin gibi 3-5 çocuğa meydanı bırakmayız, eğer 1 gram yüreğin varsa sende sitelerini yollarsın bizde iadei ziyaret yaparız.
Ufaklik filan ne diyorsun sen? Sen kendini ne saniyorsun?
Kendisi skypeden ekledi saldirimisin yeniden deniyelim dedi, yeniden saldirdik. Haberi olmadan saldirmadik bu sever? Yardim ettigimiz icinmi bu yazilar? Neyse report ediyorum.
#Edit;
tail -f /usr/local/apache/domlogs/siteadi.com
Komutlari ne güzelde kullanmasini biliyorsun sen, cancagzim (: